Heeft u op- of aanmerkingen?

Het is natuurlijk vervelend als u op- of aanmerkingen heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw op- of aanmerkingen aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de op- of aanmerkingen bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.


 Onze gegevens:

Postbus:

Postbus 2085
1500 GB Zaandam

Telefoon:

075-6121247 (maandag tot en met vrijdag van 10.30 tot 17.00 uur)

Email:

info@superfruit.nl


Na ontvangst van uw op- of aanmerking ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw op- of aanmerking binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Superfruit.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).